top of page

Verzending & terugbetaling

Verzending

  • Uw artwork binnen 5 tot 8 werkdagen in huis

  • Gratis bezorging in Nederland

​

We gebruiken verschillende verzendpartners, afhankelijk van het formaat van uw artwork. Nadat u uw product(en) aan uw winkelwagen heeft toegevoegd en heeft afgerekend, kunt u zien met welke service uw bestelling wordt verzonden.

​

We pakken je bestelling zo snel mogelijk in en verzenden deze als je artwork klaar is. Levering binnen 5 tot 8 werkdagen vanaf de besteldatum.

​

Vragen over de levering? Aarzel dan niet om contact met mij op te nemen via info@dronemaster.nl.

Retour
Onze retourbeleid duurt 14 dagen na ontvangst van het artwork. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Cadeaubonnen zijn niet-retourneerbare artikelen:

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke of geen restituties worden verleend.

  • Elk item dat niet in de originele staat is, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.

  • Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.


Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je geld nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@dronemaster.nl.

Verkoop artikelen
Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd.

Uitwisselingen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@dronemaster.nl.

Geschenken
Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u opgestuurd.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en hij zal te weten komen over je retourzending.

Verzenden
Om uw product te retourneren, dient u uw product op te sturen naar Dronemaster. Neem contact op via info@dronemaster.nl voor verzendgegevens.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw ingeruilde product u bereikt, variëren.

bottom of page